
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Promocja działalności
Działalność marketingowa wymaga nie tylko wytworzenia
odpowiedniego produktu i oferowania go w odpowiednim miejscu i czasie, po
odpowiedniej cenie, ale także odpowiedniego zestawu
narzędzi promocji, które
przesądzają o szybkości sprzedaży produktu na rynku oraz tworzeniu i utrwalaniu
pozytywnego wyobrażenia o firmie i jej produktach. Przez promocję należy
rozumieć wszelkie środki taktyczne i strategiczne mające na celu umocnienie na
rynku pozycji przedsiębiorstwa, oferowanych przez nie produktów i aktywizacji
ich sprzedaży. Promocja, zwana również polityką komunikacji lub komunikowania
się przedsiębiorstwa z rynkiem, stanowi integralny element strategii
marketingowej firmy. Obejmuje ona zespół działań i środków, za pomocą których
przedsiębiorstwo przekazuje na rynek informacje charakteryzujące produkt i/lub
firmę, kształtuje potrzeby nabywców oraz pobudza, ukierunkowuje i zmniejsza
elastyczność popytu. Przedsiębiorstwo komunikuje się z rynkiem w celu wywołania
zamiennych reakcji ze strony kupujących. Z kolei nabywcy komunikują się z
przedsiębiorstwem poprzez akceptacje lub negację (odrzucenie) jego polityki
marketingowej.
Promocja oznacza więc swoisty dialog między przedsiębiorstwem i
kupującymi, realizowany z jednej strony przez działania informacyjno -
nakłaniające, a z drugiej sprzężenie zwrotne między nabywcą i odbiorcą oferty
promocyjnej. Tak rozumiana
polityka promocji stanowi jedno z głównych - obok
produktu, cen i dystrybucji - narzędzi kierowania przez przedsiębiorstwo
rynkiem, koordynacji popytu z podażą oraz walki konkurencyjnej. Nieuwzględnienie
polityki promocji przy opracowaniu marketingowej strategii działania, może
prowadzić do powstania strategii niepełnej i nieskutecznej, powodującej
sprzeczne działania przedsiębiorstwa.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|