
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Marketing jako element strategii firmy
Transformacja ustrojowa w Polsce w 1989 roku spowodowała radykalną zmianę
systemu gospodarczego. Jedną z podstawowych zasad reformy systemu funkcjonowania
polskiej gospodarki narodowej jest zapewnienie przedsiębiorstwom samodzielności
w podejmowaniu decyzji. Transformacja systemowa w Polsce doprowadziła
nieuchronnie do gospodarki rynkowej. Równolegle z urynkowieniem gospodarki
pogłębiał się proces przekształceń w formach własnościowych przedsiębiorstw
(prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych, różne formy spółek akcyjnych, joint
ventures). Spowodował on rozwój konkurencji między różnymi przedsiębiorstwami w
zdobywaniu odbiorców. Zjawisko to dawało przesłanki do
rozwoju marketingu i
wykorzystywania go jako podstawy podejmowania przyszłych decyzji.
Marketing jest dzisiaj istotnym elementem
prowadzenia interesów, zbiorem rynkowych narzędzi, które służą zarządzaniu. Jest
on dziedziną naukową, która wykorzystuje zespół pewnych metod i instrumentów w
celu poznania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, jego
organizacji w celu osiągania sukcesów na rynku. Dla przedsiębiorcy marketing
jest przede wszystkim szansą zmniejszenia ryzyka porażki w ostrej walce
konkurencyjnej. Ułatwia on przedsiębiorstwom promowanie swoich wyrobów,
poszukiwanie korzystnych rynków zbytu, kształtowanie nowego produktu. Każdy
uczestnik rynku musi stale badać potrzeby rynku, a także wprowadzać innowacje,
nie tylko w podaży towarów i usług, ale również w organizacji przepływu dóbr z
miejsc ich wytwarzania do miejsc ich konsumpcji.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|