
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Reklama jako instrument aktywizacji sprzedaży
W ostatnich latach sytuacja w Polsce uległa znacznym zmianom. Na skutek
transformacji gospodarki centralnie planowanej w gospodarkę rynkową wzrosło
zainteresowanie marketingiem. Jednym z istotnych celów marketingowych
przedsiębiorstwa jest wzrost sprzedaży i zwiększanie udziału w rynku.
Przedsiębiorstwa mogą osiągnąć te cele przez stosowanie
reklamy i aktywizacji
sprzedaży. Te dwa elementy promocji stały się trwałym zjawiskiem społecznym i
ekonomicznym, siłą motoryczną poruszającą produkcję, handel i usługi oraz
pobudzającą konsumpcję.
Aktywizacja sprzedaży jest to
działalność marketingowa służąca sprzedaży produktów i usług. Według
Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu, aktywizacja sprzedaży to: marketingowa
forma nacisku, wywieranego za pośrednictwem środków masowego przekazu oraz
innych środków, działających w z góry ustalonym i ograniczonym czasie, w celu
stymulowania popytu nabywców lub ulepszania jakości produktów i usług. Rada
Agencji Aktywizacji Sprzedaży uważa, że sales promotion "wykorzystuje różnorodne
bodźce dla tworzenia programów sprzedaży skierowanych do konsumentów, handlu i
innych nabywców, tworzących specyficzne i poddające się ocenie akcje i reakcje
promowania produktów i usług".
Instrumentami związanymi z aktywizacją sprzedaży są:
reklama, sprzedaż osobista,
promocja, public relations, sponsorowanie. Pełnią one funkcję informacyjną
polegającą na komunikowaniu się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz funkcję
wspierania procesów sprzedaży poprzez zwiększenie intensywności oddziaływania
przedsiębiorstwa na rynek. Często aktywizację sprzedaży określa się jako
promocję uzupełniającą. Rozumie się ją jako różnorakie krótkotrwałe zachęty do
skorzystania z oferty firmy, które są dodatkiem do normalnych korzyści
oferowanych przez produkt lub usługę.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|