
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Promocja jako element marketingu
Zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga
znajomości zasad promocji i marketingu. Sprawność kierowania na różnych
poziomach organizacji firmy jest uzależniona między innymi od stopnia rozumienia
reguł filozofii marketingowej.
Marketing i promocja jest dzisiaj istotnym
składnikiem filozofii świata biznesu. Marketing jest nie tylko dziedziną
poznawczą lecz także sumą pewnej praktycznej wiedzy i umiejętności. Potrzeba
znajomości marketingu wynika przede wszystkim z wysokiej użyteczności tej wiedzy
w praktyce gospodarczej. Silna konkurencja na wolnym rynku wymusza wzmacnianie i
precyzowanie wszelkich działań marketingowych. Zmiany jakie obecnie się
dokonują, pozwalają twierdzić, że przyszłość przedsiębiorstwa zależy m.in. od
trafnie sformułowanej strategii marketingowej.
Każde przedsiębiorstwo działające na rynku w warunkach konkurencji powinno dążyć
do stworzenia przewagi nad konkurentami w określonej sferze swego działania, aby
mieć szansę rozwoju. Wśród wielu czynników decydujących o sukcesie firmy niemal
zawsze wymienia się odpowiednią
strategię marketingową. Transformacja
gospodarki polskiej, której jesteśmy świadkami, sprawia, że zagadnienia
strategii marketingowej nie można w dzisiejszych czasach pominąć. Posiadanie
strategii w obliczu zaostrzającej się konkurencji na rynkach światowych,
szybkiego tempa postępu technicznego, ciągłych zmian popytu, świadczy nie tylko
o przeciwstawianiu się trudnościom ale o aktywnym stosunku do przyszłości. Nikt
w dzisiejszych czasach nie powinien wątpić w to, że przyszłość firmy zależy od
niej samej. Zarządzanie strategiczne jest procesem wyboru właściwej strategii
marketingowej, czyli sformułowanej, ocenionej i zweryfikowanej za pomocą różnych
metod, analiz i narzędzi.
Działalność marketingowa wymaga nie tylko
wytworzenia odpowiedniego produktu i oferowania go w odpowiednim miejscu i
czasie, po odpowiedniej cenie, ale także odpowiedniego zestawu narzędzi
promocji, które przesądzają o szybkości sprzedaży produktu na rynku oraz
tworzeniu i utrwalaniu pozytywnego wyobrażenia o firmie i jej produktach.
Promocja, to wszelkie środki taktyczne i strategiczne mające na celu umocnienie
na rynku pozycji przedsiębiorstwa, oferowanych przez niego produktów i
aktywizacji ich sprzedaży. Promocja, zwana również polityką komunikacji lub
komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, stanowi integralny
element strategii marketingowej firmy.
Obejmuje ona zespół działań i środków, za pomocą których przedsiębiorstwo
przekazuje na rynek informacje charakteryzujące produkt i/lub firmę, kształtuje
potrzeby nabywców oraz pobudza, ukierunkowuje i zmniejsza elastyczność popytu.
Przedsiębiorstwo komunikuje się z rynkiem w celu wywołania zamiennych reakcji ze
strony kupujących. Z kolei nabywcy komunikują się z przedsiębiorstwem poprzez
akceptacje lub negację (odrzucenie) jego polityki marketingowej. Promocja
oznacza więc swoisty dialog między przedsiębiorstwem i kupującymi, realizowany z
jednej strony przez działania informacyjno - nakłaniające, a z drugiej
sprzężenie zwrotne między nabywcą i odbiorcą oferty promocyjnej. Tak rozumiana
polityka promocji stanowi jedno z głównych - obok produktu, cen i dystrybucji -
narzędzi kierowania przez przedsiębiorstwo rynkiem, koordynacji popytu z podażą
oraz walki konkurencyjnej. Nieuwzględnienie polityki promocji przy opracowaniu
marketingowej strategii działania, może prowadzić do powstania strategii
niepełnej i nieskutecznej, powodującej sprzeczne działania firmy.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|