
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Marketing i reklama jako
instrumenty realizacji strategii firmy
Transformacja ustrojowa w Polsce w 1989 roku spowodowała radykalną zmianę
systemu gospodarczego. Jedną z podstawowych zasad reformy systemu funkcjonowania
polskiej gospodarki narodowej jest zapewnienie przedsiębiorstwom samodzielności
w podejmowaniu decyzji. Transformacja systemowa w Polsce doprowadziła
nieuchronnie do gospodarki rynkowej. Równolegle z urynkowieniem gospodarki
pogłębiał się proces przekształceń w formach własnościowych przedsiębiorstw
(prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych, różne formy spółek akcyjnych, joint
ventures). Spowodował on rozwój konkurencji między różnymi przedsiębiorstwami w
zdobywaniu odbiorców. Zjawisko to dawało przesłanki do rozwoju marketingu i
wykorzystywania go jako podstawy podejmowania przyszłych decyzji.
Marketing jest złożonym procesem wewnątrz
społeczeństwa, w ramach którego przewiduje się strukturę na dobra i usługi,
zwiększa się popyt oraz zadowolenie nabywców, poprzez opracowanie odpowiednich
produktów, popieranie sprzedaży, wymianę i fizyczne przekazywanie tych dóbr i
usług. Marketing oprócz czynności typowo handlowych (zakup, sprzedaż,
magazynowanie, dostawy, itp.) obejmuje działania i decyzje potencjalnych
nabywców i sprzedawców. Nie ogranicza się on do instytucji bezpośrednio
zaangażowanych w procesie wymiany, ale obejmuje również instytucje i osoby,
które ułatwiają prowadzenie działalności rynkowej np. instytucje finansowe,
agencje analizy rynku, agencje reklamowe itp. Tak więc
marketing i reklama, to niewątpliwie
podstawowe
instrumenty realizacji strategii firmy.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|