
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Metody analizy strategicznej i
ich wykorzystanie w podejmowaniu decyzji strategicznych
przedsiębiorstwa
Zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga
znajomości zasad marketingu. Sprawność kierowania na różnych poziomach
organizacji firmy jest uzależniona między innymi od stopnia rozumienia reguł
filozofii marketingowej. Każde przedsiębiorstwo działające na rynku w warunkach
konkurencji powinno dążyć do stworzenia przewagi nad konkurentami w określonej
sferze swego działania, aby mieć szansę rozwoju.
Silna konkurencja na wolnym rynku wymusza wzmacnianie i precyzowanie wszelkich
działań marketingowych, a w tym również strategii marketingowych. Zmiany jakie
obecnie się dokonują, pozwalają twierdzić, że przyszłość przedsiębiorstwa zależy
m.in. od trafnie
sformułowanej strategii marketingowej.
Zarządzanie strategiczne jest procesem wyboru właściwej strategii marketingowej,
czyli sformułowanej, ocenionej i zweryfikowanej za pomocą różnych metod, analiz
i narzędzi.
Główne
metody analizy strategicznej przedsiębiorstwa
wykorzystywane w podejmowaniu decyzji strategicznych, to m.in.:
model "pięciu sił" M. E. Portera,
metody portfelowe (macierz
BCG,
macierz MC Kinseya, macierz A.D. Little'a,
macierz cyklu życia produktu, portfel
technologiczny),
mapa grup strategicznych oraz
analiza SWOT.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|