
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Wpływ zarządzania logistycznego
na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na przykładzie
przedsiębiorstwa
Przedsiębiorstwa walcząc na rynkach prowadzą "grę" konkurencyjną. Walka o
klienta jest zaliczana do głównych celów większości firm. Jednym z narzędzi
pomagającym zdobyć
przewagę konkurencyjną wykorzystywanym
współcześnie jest
zarządzanie logistyczne. Wpływ zarządzania
logistycznego na
zdobywanie przewagi konkurencyjnej, to
temat mający za zadanie ukazanie przedsięwzięć, metod i sposobów działań
logistycznych mających na celu usprawnienie działania przedsiębiorstwa i
stworzenia warunków, które zintegrują firmę z otoczeniami dalszym i bliższym, co
w konsekwencji przyczyni się do zdobycia przewagi nad konkurentami.
Pochodnymi zarządzania, które decyduje o przewadze konkurencyjnej
przedsiębiorstwa są
zarządzanie strategiczne,
zarządzanie marketingowe,
zarządzanie kadrami,
zarządzanie finansami oraz
zarządzanie logistyczne. Opisanie istoty i
funkcji zarządzania logistycznego powinno być rozpoczęte od wyjaśnienia istoty
logistyki. Przyjmując za punkt wyjścia określenie logistyki jako procesu
zarządzania całym łańcuchem dostaw. Przez łańcuch dostaw rozumie się przy tym
działalność związaną z przepływem materiału (towaru) od jego oryginalnego źródła
- poprzez wszystkie formy pośrednie - aż do postaci, w której jest konsumowany
przez ostatecznego klienta.
W odniesieniu do logistyki w ujęciu ekonomicznym nie pojawiła się dotąd
jednolita definicja. Definicje już sformułowane różnią się w zależności od tego
jak ich autorzy postrzegają samą logistykę - czy jako sferę praktycznej
działalności przedsiębiorstwa, czy też jako dziedzinę wiedzy ekonomicznej. Przez
logistykę rozumie się z reguły pojęcie oznaczające zarządzanie działami
przemieszczania i składowania, które mają ułatwić przepływ produktów z miejsc
pozyskania do miejsc finalnej konsumpcji, jak również związaną z nimi
informacjami w celu zaoferowania klientowi odpowiedniego poziomu obsługi po
rozsądnych kosztach. Z definicji powyższej wynikają trzy zadania stawiane
logistyce: koordynacja przepływu surowców, materiałów i wyrobów gotowych do
konsumentów, minimalizacja kosztów tego przepływu oraz podporządkowanie
działalności logistycznej wymogom obsługi klienta.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|