
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Działania przedsiębiorstwa
usługowego przy wprowadzaniu nowej oferty rynkowej
Realizowane obecnie ciągłe zmiany systemu gospodarczego, zmierzające do
stworzenia gospodarki, której funkcjonowanie opiera się na mechanizmach
samoregulacji, zakładają konieczność dostosowywania się podmiotów gospodarczych
do potrzeb konsumentów i zmieniających się warunków rynkowych. Odnosić się to
także powinno do działań banków. Szybkim zmianom podlega struktura systemu
bankowego, zwiększa się liczba nowych, prywatnych instytucji finansowych. Zmiany
te spowodowały, zabieganie przez banki o przyszłych oraz o swoich, już stałych
klientów. W związku z czym są one zmuszone do
podejmowania różnych działań marketingowych
(głównie instrumentów aktywizacji sprzedaży), żeby ich nie stracić. Na rynku
usług finansowych, najważniejszy, to
instrument promocji. Najlepsza kampania
reklamowa może co najwyżej ściągnąć klientów do banku. Nieprzyjazny, nieuprzejmy
pracownik banku zniszczy wykreowane przez reklamę zainteresowanie usługą i bank
straci szansę zarobienia pieniędzy. Od sprzedawcy usługi w dużej mierze zależy,
czy klient skorzysta z oferty przedsiębiorstwa. Rola sprzedaży osobistej na
rynku finansowym rośnie z uwagi na coraz większą złożoność usług proponowanych
klientom. Specyfika oraz skomplikowanie wielu produktów finansowych wymagają
osobistej ich prezentacji, przedstawienia i wytłumaczenia korzyści klientom.
Właściwie nie ma lepszego sposobu na sprzedaż usługi finansowej niż bezpośrednia
rozmowa z klientem, zwłaszcza jeśli chodzi o
wprowadzanie nowej oferty rynkowej.
Decyduje o tym fachowa obsługa, wiedza i uprzejmość pracownika banku, a także
jego wygląd zewnętrzny. Musi on stwarzać wrażenie pewności i zaufania. Personel
banku stanowi bowiem piąty element
marketingu-mix.
Strategia marketingowa nie jest sztywnym
zestawem metod, analiz i narzędzi. Ewolucja zarządzania wymusza poszukiwanie
nowych sposobów rozwiązywania problemów. Nie oznacza to, że metody, których
skuteczność została podważona, są odrzucane. Zazwyczaj są one udoskonalane i
stosowane jako metody wspomagające. Przyglądając się metodom i technikom
strategii marketingowej można dojść do wniosku, że opiera się ona na pewnych
wzorcach, zasadach, modelach a nawet gotowych scenariuszach. Jednak mimo prób
maksymalnego zbliżenia wypracowanych za pomocą strategii marketingowych
rozwiązań do konkretnych sytuacji, nie otrzymuje się gotowych receptur.
Przyszłość firmy jest tak bogata, że nie da się jej osadzić w ramach gotowego
scenariusza czy planu. Ciągła obserwacja przedsiębiorstwa i otoczenia jest wciąż
aktualna, gdyż zdobywanie pozycji na rynku ma charakter przejściowy i nawet
najkorzystniejsza strategia marketingowa może w każdej chwili zmienić się w
sytuację niepomyślną. Wśród wielu czynników decydujących o sukcesie firmy niemal
zawsze wymienia się odpowiednią strategię marketingową. Posiadanie strategii w
obliczu zaostrzającej się konkurencji na rynkach światowych, szybkiego tempa
postępu technicznego, ciągłych zmian popytu, świadczy nie tylko o
przeciwstawianiu się trudnościom ale o aktywnym stosunku do przyszłości. Nikt w
dzisiejszych czasach nie powinien wątpić w to, że przyszłość firmy zależy od
niej samej.
Zarządzanie strategiczne jest procesem
wyboru właściwej strategii marketingowej, czyli sformułowanej, ocenionej i
zweryfikowanej za pomocą różnych metod, analiz i narzędzi. W warunkach
gospodarki rynkowej, aby
nowa oferta rynkowa ujrzała światła
dziennego, trzeba starać się o klientów i dbać o to, aby byli zadowoleni z
produktów i świadczonych usług. Należy oferować szerszy asortyment produktów,
odpowiednio o nich informować. Nowy system gospodarczy zmusza uczestników rynku
do dostosowywania się do potrzeb klientów. Każdy bank musi wykonywać szereg
zadań m.in. badać popyt na towary, podejmować decyzje dotyczące produktu i jego
rozmieszczenia na rynku, a także dostarczać niezbędnych informacji klientom.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|