
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
usługowo-transportowego na przykładzie
Zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga znajomości zasad marketingu. Sprawność
kierowania na różnych poziomach organizacji firmy jest uzależniona między innymi
od stopnia rozumienia reguł filozofii marketingowej. Marketing jest dzisiaj
istotnym składnikiem filozofii świata biznesu. Marketing jest nie tylko
dziedziną poznawczą lecz także sumą pewnej praktycznej wiedzy i umiejętności.
Potrzeba znajomości marketingu wynika przede wszystkim z wysokiej użyteczności
tej wiedzy w praktyce gospodarczej. Silna konkurencja na wolnym rynku wymusza
wzmacnianie i precyzowanie wszelkich działań marketingowych. Zmiany jakie
obecnie się dokonują, pozwalają twierdzić, że przyszłość przedsiębiorstwa zależy
m.in. od trafnie sformułowanej strategii marketingowej. Każde przedsiębiorstwo
działające na rynku w warunkach konkurencji powinno dążyć do stworzenia przewagi
nad konkurentami w określonej sferze swego działania, aby mieć szansę rozwoju.
Wśród wielu czynników decydujących o sukcesie firmy niemal zawsze wymienia się
odpowiednią strategię marketingową. Transformacja gospodarki polskiej, której
jesteśmy świadkami, sprawia, że zagadnienia strategii marketingowej nie można w
dzisiejszych czasach pominąć. Posiadanie strategii w obliczu zaostrzającej się
konkurencji, szybkiego tempa postępu technicznego, ciągłych zmian popytu,
świadczy nie tylko o przeciwstawianiu się trudnościom ale o aktywnym stosunku do
przyszłości. Nikt w dzisiejszych czasach nie powinien wątpić w to, że przyszłość
przedsiębiorstwa zależy od niego samego.
Zarządzanie strategiczne jest procesem
wyboru właściwej strategii marketingowej,
czyli sformułowanej, ocenionej i zweryfikowanej za pomocą różnych metod, analiz
i narzędzi.
Strategia marketingowa nie jest sztywnym
zestawem metod, analiz i narzędzi. Ewolucja zarządzania wymusza poszukiwanie
nowych sposobów rozwiązywania problemów. Nie oznacza to, że metody, których
skuteczność została podważona, są odrzucane. Zazwyczaj są one udoskonalane i
stosowane jako metody wspomagające. Przyglądając się różnym działaniom
marketingowym oraz metodom i technikom strategii marketingowej można dojść do
wniosku, że opiera się ona na pewnych wzorcach, zasadach, modelach a nawet
gotowych scenariuszach. Jednak mimo prób maksymalnego zbliżenia wypracowanych za
pomocą strategii marketingowych rozwiązań do konkretnych sytuacji, nie otrzymuje
się gotowych receptur. Przyszłość przedsiębiorstwa jest tak bogata, że nie da
się jej osadzić w ramach gotowego scenariusza czy planu. Ciągła obserwacja
przedsiębiorstwa i otoczenia jest wciąż aktualna, gdyż zdobywanie pozycji na
rynku ma charakter przejściowy i nawet najkorzystniejsza strategia marketingowa
może w każdej chwili zmienić się w sytuację niepomyślną. Dobrze opracowane
działania marketingowe w aspekcie wypracowanych
wniosków, koncepcji i scenariuszy uwarunkowane są przede wszystkim otwartością
na to co nowe, niespodziewane i niewiarygodne.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|