
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Elementy zarządzania w małej firmie
usługowo-handlowej na przykładzie firmy
Zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga
znajomości zasad marketingu. Sprawność kierowania na różnych poziomach
organizacji firmy jest uzależniona między innymi od stopnia rozumienia reguł
filozofii marketingowej. Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii
świata biznesu. Marketing jest nie tylko dziedziną poznawczą lecz także sumą
pewnej praktycznej wiedzy i umiejętności. Potrzeba znajomości marketingu wynika
przede wszystkim z wysokiej użyteczności tej wiedzy w praktyce gospodarczej.
Silna konkurencja na wolnym rynku wymusza wzmacnianie i precyzowanie wszelkich
działań marketingowych. Zmiany jakie
obecnie się dokonują, pozwalają twierdzić, że przyszłość przedsiębiorstwa zależy
m.in. od trafnie
sformułowanej strategii marketingowej.
Każde przedsiębiorstwo działające na rynku w warunkach konkurencji powinno dążyć
do stworzenia przewagi nad konkurentami w określonej sferze swego działania, aby
mieć szansę rozwoju. Wśród wielu czynników decydujących o sukcesie firmy niemal
zawsze wymienia się odpowiednią strategię marketingową.
Zarządzanie strategiczne jest procesem
wyboru właściwej strategii marketingowej, czyli sformułowanej, ocenionej i
zweryfikowanej za pomocą różnych metod, analiz i narzędzi. Szczególnie istotną
cechą
współczesnego zarządzania jest ciągłe
poszukiwanie sposobów przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa. Strategia
marketingowa nie jest sztywnym zestawem metod, analiz i narzędzi. Ewolucja
zarządzania wymusza poszukiwanie nowych sposobów rozwiązywania problemów. Nie
oznacza to, że metody, których skuteczność została podważona, są odrzucane.
Zazwyczaj są one udoskonalane i stosowane jako metody wspomagające. Przyglądając
się metodom i technikom zarządzania można dojść do wniosku, że opierają się one
na pewnych wzorcach, zasadach, modelach a nawet gotowych scenariuszach. Jednak
mimo prób maksymalnego zbliżenia, wypracowanych za pomocą
metod zarządzania, rozwiązań do konkretnych
sytuacji, nie otrzymuje się gotowych receptur. Przyszłość firmy jest tak bogata,
że nie da się jej osadzić w ramach gotowego scenariusza czy planu. Ciągła
obserwacja przedsiębiorstwa i otoczenia jest wciąż aktualna, gdyż zdobywanie
pozycji na rynku ma charakter przejściowy i nawet najkorzystniejsze metody
zarządzania mogą w każdej chwili zmienić się w sytuację niepomyślną.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|