
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Wybrane elementy promocji stosowane przez
firmę
Promocja obok produktu, ceny, dystrybucji
jest ważnym
elementem marketingu-mix, które
przedsiębiorstwo stosuje w celu realizacji zamierzonych celów marketingowych na
docelowym rynku działania. Promocja, czwarte narzędzie marketingu mix, obejmuje
różne czynności, jakie podejmuje przedsiębiorstwo aby poinformować o celach
produktu i przekonać docelowych nabywców, aby go kupili.
Działalność marketingowa wymaga nie tylko
wytworzenia odpowiedniego produktu i oferowania go w odpowiednim miejscu i
czasie, po odpowiedniej cenie, ale także odpowiedniego zestawu narzędzi
promocji, które przesądzają o szybkości sprzedaży produktu na rynku oraz
tworzeniu i utrwalaniu pozytywnego wyobrażenia o firmie i jej produktach.
Promocja, zwana również jako polityka komunikacji lub
polityka komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem,
stanowi integralny element strategii marketingowej firmy. Obejmuje ona zespół
działań i środków, za pomocą których przedsiębiorstwo przekazuje na rynek
informacje charakteryzujące produkt i/lub firmę, kształtuje potrzeby nabywców
oraz pobudza, ukierunkowuje i zmniejsza elastyczność popytu. Przedsiębiorstwo
komunikuje się z rynkiem w celu wywołania zamiennych reakcji ze strony
kupujących. Z kolei nabywcy komunikują się z przedsiębiorstwem poprzez
akceptacje lub negację (odrzucenie) jego polityki marketingowej. Promocja
oznacza więc swoisty dialog między przedsiębiorstwem i kupującymi, realizowany z
jednej strony przez działania informacyjno - nakłaniające, a z drugiej
sprzężenie zwrotne między nabywcą i odbiorcą oferty promocyjnej.
Public relations to zespół celowo
zorganizowanych działań, zapewniających przedsiębiorstwu systematyczne
komunikowanie się ze swoim otoczeniem. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z
otoczeniem w ramach public relations ma na celu wywołanie pożądanych postaw, a
następnie pożądanych działań. Każde przedsiębiorstwo działa w określonym
otoczeniu, z którym utrzymuje kontakty i nawiązuje stosunki. Akcje popierania
sprzedaży obejmują działania i środki podejmowane w celu zwiększenia
atrakcyjności produktu dla klienta, zwiększenia jego zainteresowania oferowanym
produktem, wywołania chęci posiadania go i podjęcia decyzji zakupu. Reklama jest
jednym z instrumentów marketingu wchodzących w skład grupy
instrumentów aktywizacji sprzedaży. Zakres
i treść działalności reklamowej zależą od rodzaju i zakresu stosowania innych
narzędzi, a równocześnie wpływają na proces ich kształtowania. Reklama jest tym
elementem struktury marketingu, która wpływa w formie płatnego oraz bezosobowego
oddziaływania bezpośrednio na zjawiska rynkowe, tj. przede wszystkim na motywy,
postawy i sposób postępowania nabywców. Sprzedaż osobista polega na
prezentowaniu przez sprzedawcę oferty firmy w toku rozmowy z potencjalnym
nabywcą w celu doprowadzenia do zawarcia transakcji.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|