
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Strategiczne kierunki rozwoju firmy w
dziedzinie walki z konkurencją i pozyskania nowych klientów
Istnienie firm konkurujących zmusza przedsiębiorstwo do opracowania
skutecznej strategii działania. Głównym celem
tej czynności jest osiągnięcie relatywnej przewagi nad rywalami. Skupienie całej
uwagi na walce konkurencyjnej, powoduje koncentrowanie się na reakcjach będących
odpowiedzią na działanie konkurentów. Nadaje to tak obranej strategii charakteru
doraźnego, reaktywnego i utrudnia innowacyjność metod działania. W efekcie
prowadzi do przyjęcia przez przedsiębiorstwo jednowymiarowej perspektywy
strategii, upodabnia do siebie konkurentów i prowadzi do bezpośredniej walki
cenowej wyniszczającej zyskowność wszystkich firm rywalizujących ze sobą tymi
sposobami. Wymogiem skutecznego opracowania jednolitej strategii jest oparcie
się na trzech elementach: przedsiębiorstwie, kliencie oraz konkurentach.
Elementy te tworzą tzw. koncepcję "trójkąta
strategicznego". Zgodnie z nią strategię rozumieć należy jako
metodę za pomocą której przedsiębiorstwo pozytywnie wyróżnia się spośród swoich
konkurentów w dziedzinie zaspakajania potrzeb klientów przez zaspakajanie
obszarów swojej siły. W wyniku rywalizacji zmienia się pozycja konkurencyjna
przedsiębiorstw. Miejsce jakie zajmuje przedsiębiorstwo nie jest zdeterminowane
wyłącznie przez czynniki zewnętrzne. Wpływ na zajmowaną pozycję na rynku ma
aktywne oddziaływanie samego przedsiębiorstwa. Decydujący jest wybór strategii
pozwalającej określić sposób rywalizowania z konkurentami. W zależności od niego
wyróżniamy: strategie zorientowane na rynek, strategie zorientowane na
przedsiębiorstwo,
strategie zorientowane na walkę z konkurencją.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|