
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Budowa planu marketingowego na przykładzie
firmy
Gospodarka rynkowa wymusza od przedsiębiorców samodzielnego działania
nakierowanego na sukces finansowy. Pociąga to za sobą konieczność działań
aktywnych na rynku. Rzeczywistość polskiej gospodarki charakteryzuje się
niestabilnością norm prawnych, zwłaszcza w dziedzinie podatków, a także wysokim
oprocentowaniem kredytów bankowych, wysokim bezrobociem i utrzymującą się wciąż
inflacją. Polska gospodarka dopiero tworzy bazę rynku kapitałowego. Nowo
powstające przedsiębiorstwa mają utrudnioną drogę do korzystania ze swojej
samodzielności, między innymi przez barierę nadmiernie drobiazgowych przepisów.
Odczuwają to zwłaszcza małe firmy, zaliczane do tzw. small businessu. W tych
warunkach planowanie jakichkolwiek przedsięwzięć gospodarczych, organizacyjnych
i inwestycyjnych na dłuższy horyzont czasowy jest bez wątpienia ryzykowne.
Jednakże planować trzeba, jeżeli zaistnieje uzasadniona konieczność lub potrzeba
sprawnego zarządzania. Po prostu planujemy bardziej profesjonalnie, starając się
przewidzieć warunki działania w najbliższych latach. Niekiedy to nie wystarcza,
szczególnie przy realizowaniu długoterminowych inwestycji. Musimy być zatem
świadomi, że przyszłości w gospodarce nie da się przewidzieć, a to za przyczyną
zbyt wielu niewiadomych. Od początku tworzenia się gospodarki rynkowej coraz
częściej przedsiębiorcy sięgali do opracowań planistycznych w dziedzinie
inwestycyjnej, produkcyjnej, marketingowej i finansowej. Na wzór krajów
rozwijających się lub wysoko rozwiniętych zaczęto opracowywać i realizować plany
marketingowe i biznes-plany. Stały się one nie tylko modne, ile potrzebne lub
wręcz konieczne. Te konieczność wymuszają konkretne sytuacje, w jakich dane
przedsiębiorstwo się znalazło. Do takich sytuacji należą w szczególności:
podjęcie się inwestycji rozwojowej, wprowadzenie nowej technologii, połączenie
się z inną firmą, pozyskanie kredytu bankowego, zrealizowanie ważnego
przedsięwzięcia, zagrożenie upadłością lub likwidacją. W tych i jeszcze innych
sytuacjach opracowanie dobrego
planu marketingowego jest koniecznością.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|