
Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe,
prace licencjackie,
prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe,
referaty, opracowania, analizy, publikacje
PRZYKŁADOWY TEMAT,
Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
Analiza działań marketingowych
przyjętych przez firmę na przykładzie przedsiębiorstwa
Kondycja i perspektywy rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw, jak i innych
uczestników życia gospodarczego, uzależnione są przede wszystkim od uwarunkowań
makroekonomicznych. Dlatego za podstawowy warunek długofalowego rozwoju sektora
małych i średnich przedsiębiorstw uznać należy prowadzenie przez państwo
stabilnej polityki makroekonomicznej, zapewniającej długookresową równowagę
gospodarczą, a przy tym prowadzącej do stopniowego obniżania obciążeń
podatkowych oraz stóp procentowych.
Rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw
w dużej mierze zależy również od wielkości kapitału rozwojowego, który pochodzi
z samofinansowania (zasobów własnych przedsiębiorcy) oraz od dostępu do
zewnętrznych źródeł (kredyty, pożyczki, venture capital, granty, subwencje
itd.). W Polsce zdolność tego sektora, a zwłaszcza przedsiębiorstw
przemysłowych, do finansowania rozwoju, zarówno ze źródeł wewnętrznych jak i
zewnętrznych, jest nadal ograniczona. Bez zwiększenia tej zdolności szanse
konkurencji rynkowej tego sektora, tak w kraju, jak i za granicą będą
niewielkie. Na kondycję ekonomiczną i konkurencyjność ma wpływ wiele czynników i
uwarunkowań wewnętrznych (mikroekonomicznych). Należą do nich przede wszystkim:
wielkość majątku jakim dysponuje przedsiębiorstwo, zdolność do wdrażania postępu
naukowo-technicznego, sprawność zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, wiedza i
przedsiębiorczość kadry, jakość oferowanych produktów, ogólny poziom rentowności
produkcji, powiązania kooperacyjne itp. Jednocześnie istnieją zewnętrzne
(makroekonomiczne) uwarunkowania wpływające na kondycję ekonomiczną
przedsiębiorstw. Są to: ogólny stan i tendencje wzrostu gospodarczego kraju, w
tym stan równowagi gospodarczej, dynamika wzrostu gospodarczego, stabilność
waluty, poziom popytu i podaży na rynkach krajowych i zagranicznych. Do
uwarunkowań tych należą także regulacje systemu finansowo-podatkowego, od
których w dużej mierze zależy możliwość akumulowania kapitału przez małe i
średnie przedsiębiorstwa w celu samofinansowania bieżącej działalności i
rozwoju. Marketing jest nie tylko dziedziną poznawczą lecz także sumą pewnej
praktycznej wiedzy i umiejętności. Potrzeba znajomości marketingu wynika przede
wszystkim z wysokiej użyteczności tej wiedzy w praktyce gospodarczej. Silna
konkurencja na wolnym rynku wymusza wzmacnianie i precyzowanie wszelkich
działań marketingowych. Zmiany jakie obecnie
się dokonują, pozwalają twierdzić, że przyszłość przedsiębiorstwa zależy m.in.
od trafnie
sformułowanej strategii marketingowej. Każde
przedsiębiorstwo działające na rynku w warunkach konkurencji powinno dążyć do
stworzenia przewagi nad konkurentami w określonej sferze swego działania, aby
mieć szansę rozwoju. Wśród wielu czynników decydujących o sukcesie firmy niemal
zawsze wymienia się odpowiednią
strategię marketingową.
Zarządzanie strategiczne jest procesem wyboru
właściwej strategii marketingowej, czyli sformułowanej, ocenionej i
zweryfikowanej za pomocą różnych metod, analiz i narzędzi.
... to tylko krótki opis tematu
Jeżeli
zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu
(konspektu) wyłącznie dla Państwa
Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w
sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z
PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

STRONA GŁÓWNA
PRZYKŁADOWE TEMATY
FORMULARZ KONTAKTOWY
https://www.mkpublikacje.pl
mk@mkpublikacje.pl
Tel.: +48 664 600 900
|