Wzory na prace dyplomowe, prace magisterskie - pisanie prac dyplomowych

Piszemy wzory na prace magisterskie, prace dyplomowe, prace licencjackie, prace inżynierskie,
prace zaliczeniowe, referaty, opracowania, analizy, publikacje

 

 

PRZYKŁADOWY TEMAT, Z ZAKRESU KTÓREGO MOŻEMY NAPISAĆ MATERIAŁ:
 


Znaczenie reklamy w budowaniu wizerunku marki


Współczesne przedsiębiorstwa działające w coraz bardziej niestabilnym otoczeniu, w procesie konkurowania ze sobą wykorzystują zróżnicowane instrumenty marketingowe oddziaływania na rynek. Popularny w teorii marketingu, tzw. marketing mix tworzy pięć elementów składowych: produkt, cena, promocja, dystrybucji oraz personel. Elementem służącym do komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem jest promocja. Reklama to najstarszy instrument promocji – angielscy historycy utrzymują, iż pierwsza reklama z prawdziwego zdarzenia zachęcała do kupna herbaty i została zamieszczona na łamach londyńskiego pisma „Mercurius Politicus” już w 1658 roku. Obecnie polski rynek reklamy kryje w sobie jeszcze bardzo wiele możliwości. Polscy obywatele przywiązują coraz większą uwagę do reklamy. Z kolei politycy uważają ją za narzędzie doraźnych manipulacji nastrojami wyborców. Chętnie demonstrują swą skuteczność, forsując kolejne ograniczenia jej wolności. Nie sposób jednak zaprzeczyć, że dobra reklama przyspiesza rozwój gospodarczy i jest potężnym narzędziem zdobywania przewagi konkurencyjnej. Istotnym elementem i z reguły często zaniedbywanym przez małe i średnie przedsiębiorstwa jest promocja. Promocja jest jednym z czterech elementów marketingu mix. Wiedza i praktyka posługiwania się promocją stanowią wysoce cenione wartości zawodowe pracowników specjalizujących się w tej atrakcyjnej działalności. Aby osiągnąć właściwe efekty działań promocyjnych należy przestrzegać obowiązujące zasady i uwzględniać różne uwarunkowania. Skuteczność działań promocyjnych a w szczególności reklama w dużej mierze zależy od oryginalności pomysłów, intuicji twórców, polotu i inwencji twórczej, ale mimo to przestrzeganie pewnych ogólnych reguł jest bardzo potrzebne. Promocja jest potrzebna nie tylko przedsiębiorstwu, ale i konsumentom. Przedsiębiorstwo, aby istnieć na rynku, musi stale informować nabywców o tym, co i dla kogo wytwarza i sprzedaje oraz jakie osobiste korzyści zapewnia to nabywcom. Konsumentom natomiast ułatwia ona dokonanie wyboru towarów i usług najbardziej właściwych do zaspokajania odczuwanych czy pobudzanych przez promocje potrzeb. Dobra marka o utrwalonym, silnym wizerunku stała się jednym z bardzo istotnych atutów firmy. W latach czterdziestych i pięćdziesiątych markowe towary uważano za symbol dostatniego życia. W latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych były one odzwierciedleniem optymistycznych nastrojów okresu rozkwitu gospodarczego. Ostra konkurencja lat osiemdziesiątych sprawiła, że nabywcy starali się kupować markowe produkty za możliwie najniższą cenę. W latach dziewięćdziesiątych ludzie coraz częściej skupiali się na sobie i szukali towarów, które podkreślały ich indywidualizm. O ile więc wcześniej dobra marka odwoływała się głównie do snobizmu i ambicji, o tyle obecnie daje często po prostu poczucie bezpieczeństwa. Ciekawe, choć zapewne kontrowersyjne, są prognozy na rok 2020, których autorzy przewidują, że w niedalekiej przyszłości struktury społeczne będą opierać się głównie na dwóch warstwach społecznych: ludzi bardzo biednych i bardzo bogatych. Pierwsi będą poszukiwać rzeczy tanich, ale będą wybierać produkty o najwyższej dostępnej dla ich kieszeni jakości, będą poszukiwali marek solidnych, ale powszechnych i tanich. Druga warstwa zamknie się najprawdopodobniej w swoim bogactwie na tyle, że marka nie będzie już im niezbędna do podkreślania indywidualizmu. Jedynym wyznacznikiem indywidualizmu stanie się luksus i bardzo drogie towary, a marka w dzisiejszym rozumieniu – jako nośnik image'u – może okazać się zbędna.

... to tylko krótki opis tematu


Jeżeli zainteresował Państwa ten lub inny temat - możemy przygotować
indywidualną propozycję planu (konspektu) wyłącznie dla Państwa
 

Dla Państwa wygody jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Jeśli macie Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z nami w sposób najbardziej dla Państwa odpowiedni.

ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PROPOZYCJĄ INNYCH TEMATÓW KLIKNIJ PONIŻEJ

MKPUBLIKACJE - Strona główna                                                                           
 Wzory na prace dyplomowe, prace magisterskie - pisanie prac dyplomowych                                                                             MKPUBLIKACJE - Kontakt
STRONA GŁÓWNA                                              PRZYKŁADOWE TEMATY                                                            FORMULARZ KONTAKTOWY


https://www.mkpublikacje.pl                                    mk@mkpublikacje.pl                                                Tel.: +48 664 600 900